kontakt: ul. Deszczowa 19, 20-832 LUBLIN   tel.:516-274-336, 81-746-97-17   marketing@polihymnia.pl poczta@polihymnia.pl   274485

Twój koszyk jest pusty

logowanie | rejestracja

Wyszukiwarka


zaawansowane >>>

Producenci

Menu

- 01. NOWOŚCI WYDAWNICZE (77)
- 02. WYPRZEDAŻ (54)
- 03. ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE (0)
- 04. Muzyka (684)
- 05. Literatura religijna (205)
- 06. Literatura piękna (188)
- 07. Historia i biografie (97)
- 08. Nauki spoleczne (54)
- 09. Technika, informatyka (11)
- 10. Zwyczaje, sprawy praktyczne (22)
- 11. Dla dzieci (60)
- 12. Na wesoło (19)
- 13. Słowniki, encyklopedie (16)
- 14. Albumy (15)
- 15. Lubliniana (44)
- 16. "Awangarda Lubelska" (1)
- 17. Wypożyczalnia nut (4)
- 18. Artykuły papiernicze (2)
- 19. Prawo (6)
- 20. Naklejki magnetyczne na samochody (1)
- 21. Monografie naukowe (14)
- 22. Sport (5)
- BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU WYDAWNICTWA MUZYCZNEGO POLIHYMNIA (1)

Pobierz cennik

użytkowników online: 10
zalogowanych: 0

liczba odsłon: 4425036

strona główna:

Adam Maj, Elementy pedagogiki przedszkolnej i szkolnej. Tom I Wokół wychowania przedszkolnego i szkolnego

Adam Maj, <i>Elementy pedagogiki przedszkolnej i szkolnej. Tom I Wokół wychowania przedszkolnego i szkolnego</i>

producent: Polihymnia

brutto: 40.00 zł

netto: 40.00 zł


w magazynie: jest:


ocena: 6.00


sztuk:

Powiadom znajomego

Niniejsza publikacja jest pierwszym tomem zamierzonej przez Katedrę Dydaktyki i Edukacji Szkolnej KUL serii pt. Elementy pedagogiki przedszkolnej i szkolnej. Jej celem jest prezentacja dorobku naukowego pracowników Katedry Instytutu Pedagogiki KUL, doktorantów, magistrów, absolwentów studiów podyplomowych, a także dzielenie się doświadczeniem pedagogicznym praktyków wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej i szkolnej. W prezentowanym opracowaniu, wpisującym się w obszar badawczy pedagogiki zorientowanej teoretycznie i praktycznie, ukazano wybrane zagadnienia rzeczywistości przedszkolnej i szkolnej. W zakresie właściwości psychofizycznych wychowanków zostało przedstawione zjawisko ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym, rozwijania twórczej aktywności dzieci w tym okresie, zjawisko lęku szkolnego uczniów szkoły podstawowej. W zakresie postaw, wartości i aspiracji uczniów ukazano rozumienie i urzeczywistnianie miłości przez dzieci i młodzież szkolną, motywy i sposoby pracy samowychowawczej dzieci i młodzieży oraz sytuacje trudne w życiu codziennym gimnazjalistów i sposoby ich rozwiązywania. Powyższe opracowania dotyczą najważniejszych obszarów badań rzeczywistości przedszkolnej i szkolnej. Analizy teoretyczne i wyników badań empirycznych opisują oraz wyjaśniają podjęte zagadnienia, sugerując praktyczne rozwiązania. Całość problematyki publikacji dopełnia teoretyczna analiza możliwości skonstruowania koncepcji wychowania na gruncie filozofii dialogu.


Data wydania

2010

Autor

red. Adam Maj

Liczba stron

384

Oprawa

miękka

ISBN

978-83-7270-829-8

Format

B5


Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię



Kontakt | Lokalizacja | O firmie | Z historii wyd. | ebooki | Projekty UE | RODO | Procedura wydawnicza | Procedura recenzji

Profesjonalne sklepy internetowe Shoper.pl