kontakt: ul. Deszczowa 19, 20-832 LUBLIN   tel.:516-274-336, 81-746-97-17   marketing@polihymnia.pl poczta@polihymnia.pl   274485

Twój koszyk jest pusty

logowanie | rejestracja

Wyszukiwarka


zaawansowane >>>

Producenci

Menu

- 01. NOWOŚCI WYDAWNICZE (74)
- 02. WYPRZEDAŻ (54)
- 03. ZAPOWIEDZI WYDAWNICZE (0)
- 04. Muzyka (684)
- 05. Literatura religijna (204)
- 06. Literatura piękna (188)
- 07. Historia i biografie (96)
- 08. Nauki spoleczne (54)
- 09. Technika, informatyka (11)
- 10. Zwyczaje, sprawy praktyczne (22)
- 11. Dla dzieci (60)
- 12. Na wesoło (19)
- 13. Słowniki, encyklopedie (15)
- 14. Albumy (15)
- 15. Lubliniana (44)
- 16. "Awangarda Lubelska" (1)
- 17. Wypożyczalnia nut (4)
- 18. Artykuły papiernicze (2)
- 19. Prawo (6)
- 20. Naklejki magnetyczne na samochody (1)
- 21. Monografie naukowe (14)
- 22. Sport (5)
- BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU WYDAWNICTWA MUZYCZNEGO POLIHYMNIA (1)

Pobierz cennik

użytkowników online: 11
zalogowanych: 0

liczba odsłon: 4377838

strona główna:

Barbara Pazur, Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E. E. Gordona. RYTM SKALE HARMONIA wyd. II kpl.: cz. I i II

Barbara Pazur, <i>Nauka improwizacji muzycznej wg teorii uczenia się muzyki E. E. Gordona. RYTM SKALE HARMONIA wyd. II kpl.: cz. I i II

producent: Polihymnia

brutto: 76.00 zł

netto: 72.38 zł


w magazynie: jest:


ocena: 10.00


sztuk:

Powiadom znajomego

Proponujemy Państwu wydanie drugie dwuczęściowej publikacji Nauka improwizacji muzycznej według teorii uczenia się muzyki Edwina E.Gordona. RYTM SKALE HARMONIA, w której zostały poprawione i uzupełnione o informacje o kilku nowych skalach, o rozdział traktujący w sposób bardzo skrótowy o jazzie i improwizacji jazzowej, a w drugiej części o kilka nowych rytmiczanek z tekstem i melodii.


W pierwszej części skrótowo omówiono problematykę audiacji i nauki muzyki w porównaniu do nauki języka. Przedstawiono sposoby kierowania rozwojem muzycznym dzieci najmłodszych. Omówiono kolejne poziomy umiejętności w teorii uczenia się muzyki. Szczegółowo przedstawiono zasady gordonowskiego relatywnego solfeżu rytmicznego, solmizację relatywną i skale modalne wraz z harmonizacją tych skal oraz różne sposoby na praktyczne zapamiętanie, odróżnianie i swobodne posługiwanie się skalami. Oprócz skal modalnych skrótowo omówiono wybrane inne skale, wykorzystywane w praktyce muzycznej. Jeden rozdział poświęcono rytmizacji tekstów. Dużo miejsca poświęcono na pokazanie kroków w nauce improwizacji rytmicznej w poszczególnych metrach i funkcjach rytmu, improwizacji tonalnej na kolejno poznawanych skalach i funkcjach harmonicznych, improwizacji medotycznej w połączeniu kolejnych metrów i funkcji rytmu z poznawanymi tonalnościami oraz improwizacji harmonicznej na różnych wzorach harmonicznych. Poruszono tematykę gordonowskiego sposobu nauki gry na instrumencie, nauki czytania i pisania nut, nauki improwizacji przy czytaniu nut oraz prób pisania pierwszych kompozycji. Dotknięto też problematyki testowania i oceniania.


Druga część zawiera zestawienia wszystkich omawianych skal w różnych tonacyjnościach, wiele przykładów rytmiczanek w różnych metrach, opartych na poszczególnych funkcjach rytmicznych albo na schematach różnorodnych tańców oraz wiele melodii nie tylko tradycyjnych, ludowych i popularnych, ale przede wszystkim autorskich śpiewanek w różnych skalach i metrach. Ostatni rozdział drugiej części to słowniczek pojęć połączony z indeksem, który powinien pomóc w poruszaniu się po całej pracy. Całość wieńczy literatura przedmiotu oraz szczegółowy opis treści obydwu części.



Data wydania

2020

Autor

Barbara Pazur

Liczba stron

590

Oprawa

miękka

ISBN

978-83-7847-656-6 978-83-7847-657-3

Format

B5


Galeria produktu:

Pazur okladka_cz2_wyd2.jpg

Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię



Kontakt | Lokalizacja | O firmie | Z historii wyd. | ebooki | Projekty UE | RODO | Procedura wydawnicza | Procedura recenzji

Profesjonalne sklepy internetowe Shoper.pl